Dagens tvångstanke

Varje gång jag tänker att jag ska använda eller använder min stavmixer så ser jag framför mig hur jag stoppar in ett finger vid skärbladen och trycker på knappen.
Sannolikheten för att det kommer att hända är minimal, jag stoppar aldrig in några fingrar där, inte ens när jag plockat bort motorn.
Men tanken att jag ändå skulle göra det finns där, nästan som en riktig tvångstanke.

*ryser*

Knäppa hjärna.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

