Kära Scandic

Jag förstår och uppskattar idén med att vara så miljövänlig som möjligt.

sopkorg

Men ….

sopkorg
Det här är ju inte överdrivet snyggt? Hur ska jag göra egentligen? Jag tänker inte försöka att knyckla ihop en salladsskål i plast för att kunna stoppa ner den i den lilla röda behållaren.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Resa och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kära Scandic

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Det känns som att man inte har riktig koll på vad som slängs mest faktiskt…

    • nsslan skriver:

      De kanske tycker att den här varianten ser finare ut. 😛

      • Joakim Ewenson skriver:

        Dags att starta en ny tävling tro? Högsta tornet skräp som inte får plats i Scandics papperskorgar vinner?

        • nsslan skriver:

          Hmm.. Jag vet inte jag. Vi bor ju så sällan på Scandic, vi har ju nästan bara överliggningar i Stockholm och då är det comfort eller lunden som gäller.
          Nu ska jag iof på JTF om ett par veckor, då blir det en natt till på Sollentuna skulle jag tro. Även om Järva är betydligt närmare.

Kommentera

