Vad är oddsen?

Hmm..

Har precis suttit och skummat igenom svaren Hanna Fridén fick på sitt inlägg där hon ville att man skulle berätta lite om sig själv. Bland de frågor jag fäste större vikt vid var vilken färg folk hade på sin tandborste.
Vad är odden för att någon av de ca 50 stycken som har svarat har en exakt likadan tandborste som mig?

Här hade jag tänkt visa en bild på tandborsten men jag hittade ingen på nätet och jag vägrar att lägga upp en bild på min egen. 😛
Det är iaf en sådan där Jordan Special Edition som är grön och vit med rosa blommor.

Som sagt? Vad är oddsen?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

