X40

Ohyggligt trångt. Jag hoppas verkligen att jag slipper sällskap under de här 3,5 timmarna.

image

Första intryck på första turen hem till Sundsvall i X40.
Trångt, känner mig som ett djur i bur.
”Plåtstina” är störande att lyssna på.
Bra utsikt från övervåningen. Ger ett lite annat perspektiv.
Lite läskigt att åka så nära tråden.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till X40

  1. Gunnar Andersson skriver:

    Nåt fulare än en grådaskig X40 får man leta efter.
    2005 jobbade jag i Hgl där stod de utslagna bogserades in i verkstaden tekniker från Tyskland var på plats.Sj hotade med böter om de inte fick ordning på alla problemen.
    Sj hade även senare hotat att tillverkaren fick ta tillbaka tåg ordern.
    Jag slog huvudet i en hylla en gång ja det är trångt verkligen.
    Trasiga toa och trasiga dörrar och trasiga automater och alla andra möjliga tekniska problem.

    Åkte du pass sötnos???
    Fd radioloksoperatör Sj+Trafficare cst!

Kommentera

