Jag tog mig iväg

Detta år och förra årets första skidtur blev hela 5,5 km lång. Det tog sin lilla tid och jag var helt förstörd både under och efteråt men jag tog mig iväg iaf. 🙂

Det finns säkert en massa mer att skriva men hjärnan har gått och självdött.
Jag tänker poppa min chipotle-popcorn och nörda mig med lite Star Trek.

Ha en bra fredagkväll!

Nyduschad, helt slut och inte speciellt snygg irl. Tänk vad mycket man kan göra i ett bildredigeringsprogram!

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Funderingar, Vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag tog mig iväg

  1. Diana Löfström skriver:

    Lite alien/sjöjungfru. 🙂

Kommentera

