Chiptle-popcorn

Igår åt jag upp popcorna med chipotlesmak. Det smakade väl helt okej, de var förvånansvärt milda faktiskt, men lukten…
Jag avskyr verkligen den där lukten, sött och bränt. Det luktar det jag föreställer mig brinnande kött luktar. Blä…
Som tur var försvann lukten ganska fort så att popcornen gick att äta.
Men jag kan väl inte påstå att jag tycker att en popcornpåse med chipotlesmak är värd 20 kr. 😛
Men nu har jag testat iaf. 🙂

Betyg

Betyg: 2,5 Knubbis
Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Test, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

