08

Idag har jag varit ledsagare åt en vilsen 08. 😉
Vi var iväg en sväng på tandoori och åt lunch och sedan gick vi igenom vad som hänt under de senaste två åren. Inte mycket visade det sig. Jag har rest och han har jobbat och ska snart bli sambo.
Efter några timmar så lämnade jag över honom till hans gamla handledare och sa åt honom att det var han fick ta över ledsagandet. Han tyckte jag var lite bitsk då men jag påpekade att jag sa det med glimten i ögat.

Men han behöver nog passas lite, jag menar, vem går frivillig över från SJ till TxLogistik? ;P


/08 på rymmen
Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Jobb och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

