Vikten

Jag sa ju innan jag åkte till Egypten att jag hade bilder på kroppen som visade varför jag vill gå ner några kg men att bilderna låg i kameran jag skickade iväg på lagning. Nu hittade jag bilderna igen. Och eftersom att jag har sagt att jag ska lägga upp dem så gör jag det, även om det tar emot lite.
Vikten och toningen är ungefär densamma nu som då. (169 cm, 64-64,5 kg och otränad).

Mage                  Sida
När jag hade en lagom vikt så satt byxorna tight men magen hängde inte över, jag vill tillbaka till den vikten. (60-61 kg). Som det är nu så är nästan hela garderoben lite väl åtsittande.

Det får ju såklart inte gå för långt, det här tycker jag är extremt, men det är visst på modet nu:

 
Men jag skulle inte ha något emot att se ut såhär:

Fast jag måste ju vara lite realistisk, jag har inte kroppsbyggnaden för det. Jag skulle nog inte ha tillräckligt med disciplin när det gäller maten även om jag hade det heller.

 

Men jag kanske kan åstadkomma det här om jag anstränger mig?

     

Vad tycker ni? Är det rimligt?
Jag tror det. Om jag börjar träna ordentligt och äta ordentligt så kanske jag är där till sommaren?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Träning, Vikt och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vikten

  1. Diana Löfström skriver:

    Nu tycker inte jag nån av de där bilderna är nåt att sträva efter. För magra alla tre. Blä….

    Personligen önskar jag nåt liknande det här:

    Kanske inte så extremt, men hellre extrem åt det hållet än åt det magra barbie-hållet. När man kan sluta fingrarna om överarmen är man för smal/svag. Eller har groteskt stora händer…

  2. nsslan skriver:

    Nja. Hon som du länkade till har ju också väldigt lite kroppsfett, kanske tom mindre än hon på de sista bilderna, sedan har hon jättesillisar och det ser så väldigt fel och oproportionerligt ut. :/

    Med samma procent fett som hon längst ner och lite mer muskler, då blir jag nog nöjd. Men jag vill absolut inte bli för biffig. Jag vill inte ha magrutor.

  3. bowlerhatgirl skriver:

    Jag tycker inte att någon av dom bilderna är något att sträva efter… inte Dianas muskelberg heller. XD Men det är min åsikt. http://rockinbear.files.wordpress.com/2011/05/my-butt.jpg <– jag skulle vara jätte nöjd med det där. XD lol

Kommentera

