Godissugen de lux

Åh, jag blir tokig. I förrgår började jag att räkna kalorier med hjälp av appen shape up. En enklare version av en kaloriräknare, den har räknat ut att få den vikt jag vill inom 9 veckor så ska jag äta 1383 kcal om dagen och det är fasen inte mycket.
Just nu är jag trött och riktigt sugen på att äta något, jag inte är hungrig, bara sugen. Hade jag inte redan ätit upp mina kalorier hade jag lätt ätit ett par mackor och kanske en skål popcorn. Det är nästan så att jag kan köra igång något träningsspel för att få fler kalorier att äta, men det är jag för lat för.

*suckar*

Ni kommer kanske ihåg i våras när jag körde intensivt i två veckor?
Måtten då var:
Midja 70 cm.
Navel 79 cm.

Måtten idag:
Midja 76 cm.
Navel 83 cm.

Som ni ser så är det hyfsat stor skillnad, speciellt i midjan. Chips- och glassdieten jag kört under det sista halvåret har visst inte fungerat så bra, konstigt nog.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vikt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

