Kallt?

Finn ett fel.

Ledtråd: Det är inte mina skitiga naglar.
Finger

 

Hur länge har jag då varit ute i denna kyla? (-14 grader).
Få se, jag gick från jobbet till bilen. Bilen var kall för att kupévärmaren hade inte gått igång. Jag sopade av den lite snabbt. Körde hem. Gick från bilen till porten.
Det kanske tog 15-20 minuter allt som allt.
Och ja, jag hade vantar på mig.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kallt?

  1. bowlerhatgirl skriver:

    You have a dead finger! Ser lite läskigt ut faktiskt….

    • nsslan skriver:

      Det är lite obehagligt. Fingret känns stumt.

      • Annica Z skriver:

        Gick det till sig!? Du behöver varmare vantar!

        • nsslan skriver:

          Jo då, det har gått tills sig varje gång än så länge. Men jag fasar för den dagen då fingret knastrar när jag petar på det. :Z
          Jag tror faktiskt inte det hänger enbart på vantarna, det kan nog vara någon slags vibrationsskada som slår till vid vissa rörelser. Jag märker inte av det på samma sätt när jag är ute och åker skidor även fast jag har tunnare handskar på mig.

  2. Joakim skriver:

    Smått läskigt! Allra helst med tanke på att du inte var i kylan särskilt länge..!

    • nsslan skriver:

      Det är ju det. Det slår till när jag minst anar det, men jag tror det hör ihop med vissa rörelser, jag har bara inte kommit på vilka.

Kommentera

