Men jag vill ha! NU!

Jag brukar ha ett ganska bra tålamod, det är nästan tvunget i det yrke jag har, men när jag beställer något på nätet som jag väldigt gärna vill ha och det står ”levereras inom 3-5 arbetsdagar” och paket inte har kommit inom 5 arbetsdagar, då blir jag lite lätt irriterad.
Eller inte lite lätt irriterad. Jag blir sur varje gång jag kommer innanför dörren då jag inser att inte heller den dagen har fått någon avi från posten.
Det har nu gått 7! arbetsdagar och jag vill dunka huvudet i väggen av frustration. Jag har inte heller något kollinummer så jag kan inte spåra paketet.

*muttar och inser att det kanske är ett i-landprblem, men att det är likväl störande*

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Men jag vill ha! NU!

  1. nsslan skriver:

    Det har nu gått 13 arbetsdagar och jag fick svar på mailet jag skickade till företaget. De skyller på att tillverkaren inte har skickat dem nya produkter än men de hälsar att mitt paket kommer att packas så snart de får in nya varor. Jag kommer alltså att få vänta minst en vecka till.
    Jag är ganska sur nu.

Kommentera

