Grrr….

Jag blev helt plötsligt på riktigt dåligt humör och jag vet inte vad det beror på.
Möjliga orsaker.
Internet fungerar inte hemma så jag fick koppla upp mig via mobilen, som inte heller ville fungera i början. Tidigast i bruk 17:00 pga avgrävd kabel.
Jag har fortfarande inte fått någon avi.
Solen gick i moln, jag som tyckte att det var så fint ute och funderade på en sväng i spåren, nu har jag ingen lust alls.
Knubbis kissade på min nya tröja. Dock mitt eget fel.
Jag vill göra lite bankärenden men tänker inte göra det via mobilen.
Måste handla men jag vet inte hur mycket pengar jag har på kontot.
Kökslampan är trasig och jag vet inte hur jag ska kunna laga den.
Jag har bara snabbkaffe hemma.
Jag suger på wordfeud.

Och mycket, mycket mer.

*suckar djupt*

Lite mer snabbkaffe kanske hjälper?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Grrr….

  1. Joakim skriver:

    Käka snabbkaffet direkt med sked och skippa varmvatten så kanske det hjälper? 😉

Kommentera

