Jätteförkyld. :(

Igår så började jag att blir lite snuvig, när jag väl skulle gå och lägga mig var jag helt täppt, sedan vaknade jag efter några timmar av att det riktigt värkte i ena bihålan. Det var hemskt, jag fick kliva upp flera gånger för att snyta mig och försöka att lätta på trycket. Till slut lyckades jag somna men när jag väl klev upp för att arbeta så kändes det som om att ögat ville hoppa ur hålan pga trycket bakom.
Det gjorde inte det.
Men under dagen så svullnade lymfkörtlarna på halsen upp och gör nu ont vid beröring.
Inte världens roligaste start på min lediga helg.
Jag har testat Erikas kur med ingefära och honung plus att jag har sköljt näsan med en sån där näs-skölj.  Jag kan inte påstå att jag känner mig bättre just nu men jag hoppas att det har lättat tills imorgon.


Min kompis i hytten tidigare idag. Den var välanvänd.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

