Mello

Ja men vi kör väl lite mello ikväll.

Bidrag 1. Youngblood- Yongblood.


 Inte helt fel med lite lammkött. 😉 Låten blir säkert en hit efter att den behandlats lite i en studio.

Bidrag 2. Maria -I mina drömmar.

Fin klänning. Inget fel på låten i sig  men ingenting som fastnar.

 

Bidrag 3. Mattias- Förlåt mig.

Mer ögongodis. 😉 (Om man ignorerar byxorna). Låten då? Jag har lite svårt för sån där pratmusik, typ, rap, när de inte sjunger. Nej, inget för mig.

 

Bidrag 4. Love generation- Just a little bit

Nja.. Blaha. Kändes lång.

 

Bidrag 5. Carolina- Sanningen

Gillar i det stora hela. Intressant men inte mello. Blir säkert stor.

 

Bidrag 6. Andreas- Lovelight

Ohh. Ännu mer snygga män. 🙂
Han kan ju helt klart sjunga, bäst idag på den fronten. Men jag vet inte.. Ingen favoritlåt.

 

Bidrag 7. Molly- Why am I crying

Bra låt, bra röst men lite tråkig.

 

Bidrag 8. Ranelid & Sarah lee- Mirakel

Märklig låt. Mycket märklig låt. Mer prat fast på ett annat sätt.

 

Jag hade tyckt att Andreas hade kunnat få gå till final, för att han kan musik.  Och Youngblood, för att det är en sån låt som kan fungera.
Vad tycker ni?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Tv/Film, Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

