Hmm…

Det var intressant att upptäcka att någon har använt söksträngen ”frågor och svar till prov på jtf 2012” för att ta sig hit.

Frågor som då dyker upp i mitt huvud:
Är det någon som försöker fuska sig till svaren?
Tror någon verkligen att det finns de som lägger upp frågor och svar på nätet?
Är denne som sökt verkligen så osäker på sina kunskaper att denne vill veta svaren i förväg?
Eller är det en väldigt tågintresserad person som har sökt efter detta?

Jag känner mig samtidigt lite förolämpad över att någon klickat sig hit i tron om att svaren skulle finnas här. Jag skulle aldrig lägga upp något sådan på nätet.
Men för de som är osäkra på om de kommer att klara provet, gör övningsfrågorna och var med på lektionerna så kommer ni inte att ha några problem alls.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Jobb och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hmm…

  1. arskortguldsj skriver:

    Nu var det inte jag ( -:) ) men hur tusan kan du se varifrån en besökare kommer ?

    /Årskort Guld SJ

    • nsslan skriver:

      Jag går in på ”sitestats” eller ”statistik för webbplats”, där finns det en ruta som heter sökmotorer, där kan jag se vad vissa har sökt på för att ta sig till min sida. Jag kan däremot inte se varifrån alla kommer.
      Just idag har jag än så länge haft 43 besökare men jag vet bara varifrån 7 av dessa kommer, (5 kommer från årskort guld). 🙂

  2. Christian skriver:

    Haha, det kanske är en affärsidé! 😉

Kommentera

