*svordomar*

Irritationen över att upptäcka att ett av odjuren har kissat på mina nytvättade kläder som låg på köksbordet! blir inte mindre av att jag inser att de kan ha legat där och grott ett tag då jag för tillfället är så täppt att jag knappt kan känna någon doft alls.
Dessutom var det bara en liten tvätthög som jag tvättade pga att någon kissade på dem när de låg i badrummet.
Det värsta är att det är helt nya kläder, de hann bara användas en gång innan de blev nedkissade.
Nästa gång åker de direkt in i garderoben eller tvättkorgen.

*svär och letar efter en tid till tvättstugan igen*

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till *svordomar*

  1. Gunnar Andersson skriver:

    Skaffa en tvättmaskin gullet!
    Så det var du som smög med SJ 3000 på väg mot Suc?
    Jag blev också ibland fotad av tågmuppar och filmad när jag skulle hänga på ett lok på sp 6 cst av tv4 en gång.

  2. Jannica skriver:

    *skratt*, höjden av förnedring…. 😉

Kommentera

