Fas 2

 

Jag har nu inlett fas 2 i min förkylning.

Trycket i bihålorna har släppt, tack gode gud för det.
Snuvan är kvar och jag har istället för bihålorna fått hosta.
Nu senast hostade jag så att jag fick ont i revbenen/magen plus att jag blev yr. Det var inte behagligt.

Jag ska inte köra något förrän på onsdag, förhoppningsvis har det lättat tills dess.
Senast på torsdag vill jag vara frisk för då har jag bokat in en middagsdejt. 🙂

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fas 2

  1. Annica Z skriver:

    Dejt dejt? 😉

Kommentera

