Gah!!

Jag har fortfarande inte fått paketet jag beställde för snart 4 veckor sedan, det som skulle ha en leveranstid på 3-5 arbetsdagar som senare blev till 1-3 veckor.
Jag ringde till kundservice i söndags och då sa de att paketet var på väg, idag är det torsdag.
Varför gör de såhär?
Säg bara att det kommer att ta ytterligare en vecka, erbjud någon slags kompensation, en ursäkt. Vad som helst är bättre än det de gjort hitintills.

Det är enormt irriterande att dessutom måsta söka upp all information själv då de inte skickar någon. Att informationen som då ges är felande.. Ja, jag kommer på många fula ord för att beskriva det.

Nu slutade bredbandet att fungera också.

*hata*

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

