Min dejt. :)

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min dejt. :)

  1. Gunnar Andersson skriver:

    Sötnos jag flirtar med dig så dejtar du en kvinna fy på dig!
    Läs din privata epost!

    Vet du vad jag hittade bakom ett element i min nya lägenhet?
    Ett stycke trosa inköpt på H&M med guldhjärta och en låssymbol!
    Undrar vad som fanns innanför dem en gång förut???
    I min förra lägenhet blåste en kondom ner från grannens balkong äckligt!
    Bra med X55 längre restid samt strul tror det var nödstopp flera gånger pga atc fel?
    Jag har även 1991 kört rc lok mellan cst-upv-cst i sth 120 med en handledare det du!
    Blev stopp i Ulriksdal totalstopp i trafiken i över en timme fick övertid.
    Fick smyga ner mot cst massor av korsande tågvägar när det väl släppte.

    • nsslan skriver:

      Nu får du sluta, du börjar att bli obehaglig.

    • bowlerhatgirl skriver:

      Men nu får seriöst ta och ge dig. Om du inte får svar på mailen så är det nog av en andledning. Fatta vinken och lämna min syster ifred, sluta kommentera och sluta maila!

      HON ÄR INTE INTRESSERAD! <— Tillräckligt tydligt för dig?

      Sedan är nog ingen speciellt intresserad av att veta vad du hittar i din nya lägenhet, eller om vad som blåser ner från din forna grannes balkong. Det hade ju absolut ingenting med inlägget att göra heller för den delen.

  2. Joakim C. skriver:

    Och plötsligt fick begreppet ”Gubbslem” ett ansikte, eller vad man nu skall säga. Stå på dig, Nsslan! Varför inte fundera på en polisanmälan av äcklet om han fortsätter?

    /Joakim på Gröna Lådan

Kommentera

