Satan i gatan

Min rygg tycker inte om allt detta stillasittande.
Idag har värken kulminerat, jag har ont från svanken upp till skulderbladen när jag står och sitter. Det är inte lite ont, utan det är så pass att jag vill kvida när jag försöker röra på mig och jag håller på och vrider och böjer på ryggen i hopp om att det ska släppa.

Har redan lagt mig i psoa-ställning två gånger idag för att stilla värken. 😦

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

