Årets weekend är bokad!

Pappa och jag fortsätter traditionen vi startade när han fyllde 50.
Det året åkte vi till Wien för att hälsa på lillasyster som var volontär i Graz.

Micke, jag och pappa

(Micke), Jag och Pappa på väg mot Schönbrunn i Wien.

 

Året därpå åkte vi till Edinburgh.

jag och pappa

Vi åkte ifrån sommarvärmen i Sverige, (+23), och kom till ett kallt, (+14), Edinburgh.

 

Förra året så var vi i Prag.

Pappa
Pappa fotar från klocktornet i gamla stan.

 

I år så kommer vi att besöka Rom! 🙂
Frågan är om jag ska försöka att lära mig några italienska fraser? Jag vet inte ens hur man säger hej.

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Resa och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

