Sjuk… :( Så ni får lite blandade bilder.

Det händer inte så mycket just nu. Jag har varit hemma från jobbet i 4 dagar nu pga en elak förkylning som helt har sugit musten ur mig. Inte blir det bättre av att någon av grannarna börjar att bila betonggolv vid 07:25 på morgonen. I morse ville jag nästan gråta, jag vaknade i panik av det ljudet.

Idag tog jag mig ändå ut på en liten promenad i det fina vårvädret, jag kände att jag behövde komma ut och solljus sägs ju vara bra för hälsan.

 


Det smälter bra, det var +20 i solen vid min balkong när jag gick ut, vattnet rann i strid ström nedför vägen.

Jag vet inte hur lång tid det tog men när jag väl kom hem igen hade jag gått från frusen till svettandes som en tok. Energin är inte riktigt på topp.

Annars då?
Tja, här är en annan bild jag hittade som är tagen för lite mer än en vecka sedan.


Jag vet inte om det är för att jag bor vid kusten, men lite nu och då måste jag skrapa insidan av rutan för att den är täckt med frost och det är lika störande varje gång.

 

Knubbis höll mig sällskap en dag när jag satt och arbetade hemma.


Han är fortfarande ganska atletisk trots att han fyller 12 år den här månaden. Älskade gullbubben.  🙂

 

Och sist men inte minst något jag är helt lyrisk över. Jag vet att jag förmodligen är lite efter, men, men.


Ett bluetooth headset. Så otroligt smidigt!! Älskar att jag kan lägga ifrån mig mobilen och ändå lyssna på musik.

 

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Sjuk… :( Så ni får lite blandade bilder.

  1. Joakim skriver:

    Aaaaah, ett Sony Ericsson MW600 minsann! Riktigt bra faktiskt! 🙂

    Krya på dig!

  2. arskortguldsj skriver:

    Håller med att blåtandsheadset är super.
    http://bit.ly/wG1704

    • Ulrika skriver:

      🙂
      Det enda jag inte är helt nöjd med är att det blir ett sus i lurarna när jag spelar väldigt låg musik i tysta miljöer, men jag får väl använda mina andra hörlurar då.

  3. Jannica skriver:

    Jag har också ett precis sånt där headset och jag är grymt nöjd :-)! Bästa investeringen på länge.

    Krya på dig, det är dryyygt att vara sjuk….

    • Ulrika skriver:

      Jag måste säga att jag känner mig grymt efter, alla andra verkar ju redan ha upptäckt denna underbara uppfinning. 🙂

      Tack, tack. Jag är inne på 5:e dagen nu och har grymt tråkigt, inte för att jag orkar göra något i vilket fall. Men jag vill väldigt gärna blir frisk någon gång!

Kommentera

