Underbart är kort?

image

Jag tyckte att jag städade alldeles nyss. Hur gick det här till?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Underbart är kort?

  1. Joakim skriver:

    Är det inte en surfplatta som skådas på bordet där? Tillfrisknat tillräckligt för att hämta upp den alltså? 🙂

    • nsslan skriver:

      Mais oui.
      Jag körde alla 7 min till jobbet för att snabbt gå in och hämta upp den. Jag måste ju hinna bekanta mig med den innan alla andra får sina. 🙂

  2. Joakim C. skriver:

    Den där surfplattan, är den till det där projektet med en förardator som SJAB har pysslat med ett tag nu? Har du lust får du gärna berätta mer om det, det verkar intressant!

    På Green Cargo har man haft en del tester med handdatorer för radioloksupplägg, men de har haft en del problem. Bland annat har det varit svårt att hitta tillräckligt stryktåliga handdatorer. Vi får väl se vad det blir av det hela…

    /Joakim på Gröna Lådan

    • nsslan skriver:

      Nja. Själva förardatorprojektet är nedlagt och kommer nog inte att startas upp igen.
      Plattorna har SJ köpt in dels för att lättare kunna hantera linjeböckerna nu när trafikverket planerar på att bara distribuera dem i digital form och dels för att det är en förbättring både arbetsmiljömässigt och miljömässigt.
      Sedan vad mer det kan bli i framtiden får vi se.

Kommentera

