Gah..

image

Vilken tid det tar…
Nåja, det är ändå bättre än att behöva hålla på med Samsung kies.

Förvånansvärt smutsig har skärmen också blivit, jag har ju knappt använt den.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Gah..

  1. Joakim skriver:

    Jag lät den ligga och göra det där i godan ro under tiden jag lagade mat, åt maten, och diskade..! 😉

    För övrigt så instämmer jag i det där med skärmen, glömde Samsung att lägga på den magiska anti-fingeravtrycksmakapären som andra tillverkare minsann har tillgång till..?

  2. nsslan skriver:

    Vad snabb du var! 🙂

    Själv sitter jag och stirrar på den och jag kan meddela att det går långsamt. Jag tror jag får stoppa i laddaren och gå och lägga mig istället, ska upp tidigt och köra sånna där superreginor.

    Jag har då inte märkt av någon sådan film på varken galaxyn, min ericsson eller tabben. Däremot så fungerar den ypperligt på min kyl och frys. 🙂

    • Joakim skriver:

      Jag föredrar ”effektiv” 😉

      Jag vill också köra superreginor, men kanske inte gå upp tidigt då, det kan jag vara utan!

      Det där företaget som gör Äppelprodukter är ruskigt duktiga att hitta sådan film, det är en enorm skillnad i kladdighet på min iPad och på Samsungen, och då är det ändå samma fingrar som kladdar på båda..?

Kommentera

