Lever farligt

image

Vad tror ni oddsen är på att jag glömmer handskarna?

Om vi säger så här, jag tror att jag med stor sannolikhet kommer att lägga ner dem i väskan för att jag inte litar på mig själv.

image

Det blir lite trångt om man envisas med att ha alla grejer framme samtidigt.

Men utsikten är bitvis väldigt vacker, eller vad säger ni?

image

Kan tillägga att jag älskar min nya mobil. Även fast det är en Ericsson. 😉

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Jobb och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

