Dagnys

image

De måste tjäna grymt med pengar på mig. Jag tycker att jag jämnt handlar här när jag är i Hufvudstaden.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dagnys

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Fast deras kaffe, det var inte värt många öre det..!

    • nsslan skriver:

      Jasså?
      Själv köper jag väldigt sällan kaffe när jag är i Stockholm. Känns så onödigt då det finns på basen, tåget och hotellet.

      Men jag köpte faktiskt kaffe på dagnys en gång, då råkade en kollega armbåga muggen så att lite hamnade på mig och resten på golvet. 😛

      • Joakim Ewenson skriver:

        Köpte en cappuchino där en gång, smakade som om den kom från en gammal odiskad kapselmaskin typ, hemsk..! Annars kan jag tänka mig att köpa kaffe trots närheten till gratis sådant, förutsatt att det är av roligare form och med god smak! 😉

Kommentera

