Vill inte

Jag vill inte vara negativ så ofta, men jag måste få säga att det är j*ligt surt att vara sjuk ännu en ledig helg.
Jag såg fram emot att faktiskt gå ut på stan ikväll men det kommer inte att hända då jag är snorig och så täppt att jag ibland måste torka bort en tår i ögat pga trycket på tårkanalen.

😦

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vill inte

  1. Gunnar Andersson skriver:

    Jag är ständigt förkyld året runt och snart kommer allergin men än är det mycket kallt med hårda iskalla nordliga vindar.
    Har du kanske varit för tunnklädd i blåsten?
    Krya på dig!

    Fd radioloksoperatör sj vxl cst

Kommentera

