My Valentine- Paul McCartney

Den har börjat att dyka upp lite här och var nu, Paul McCartneys ”My Valentine” med Johnny Depp och Natalie Portman.
Jag hittade länken hos Leonel, han är grym.

Jag började med att se på videon med båda och tyckte att den var bra, det kittlade lite i tårkanalerna som det kan göra på mig när jag lyssnar och ser på en bra video.


Sedan såg jag på den med bara Depp, han är ju faktiskt ganska snygg så det var ju bara ett måste. Men den var inte riktigt lika bra.

Sist såg jag dem med bara Natalie Portman.
Den var vacker. Hennes rörelser, hur hon uttryckte sig, det var vackert, rent. Väldigt känslosamt.
Efter mitten så rullade sakta en tår nedför kinden på mig. 🙂

 

Håller ni med mig?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Musik, Tv/Film, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

