Någon?

Finns det någon synsk person här som kan berätta för mig vart mina 1 kg-hantlar, samt viktband ligger?
Jag har letat på alla ställen jag kan komma på men jag hittar dem inte. Sågs sist för, tja, snart 2 år sedan under vardagsrumsbordet. Det skulle inte förvåna mig om mitt ex la dem på något smart ställe, men jag har ingen aning om vart det skulle vara.

Tips?

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Träning, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Någon?

  1. Mamma skriver:

    Dom är nog här 🙂 i en garderob

Kommentera

