Flirt

Nsb är på centralen och visar upp sitt nya flirttåg.
Det ser tjusigt ut. 🙂

image

Hytten.

image

Dukade bord och tjusigt klädda damer.

Men jag såg ingen restaurangvagn när jag gick förbi.
Jag kanske smiter förbi en gång till innan jag åker hem men nu är det vila som gäller.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Jobb, Norge och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Flirt

  1. Gunnar skriver:

    Varför hänger luftslangen ner?Danskarna ska ha ett tåg som ännu tolv år senare inte fungerar.
    ERTMS som de provade sist gav nödbroms och tre omstarter innan de fick kontakt med systemet.
    Numera räknar man med att nya tåg sk barnsjukdomar.
    Se bara på Arlanda express eller de fula X40 som Sj hotade att säga upp avtalet.

Kommentera

