Gårdagen

Lättar upp med lite bilder från gårdagen. Jag var ut i skogen en sväng för att testa turfing.
Det började att regna precis när jag gick ut men det försvann snabbt och skogen luktade så där härligt som den gör precis efter att det regnat.
Och med regnet kom regnbågarna.

 


Sedan en till, eller möjligtvis samma.

På slutsträckan stötte jag sedan på den här i en trädgård. Han skuttade dock snabbt iväg när jag kom lite närmre.
Ser ni?

Inzoomad.

Naturen och träning gör en gott.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Träning, Vardag och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Gårdagen

  1. Gunnar Andersson skriver:

    I Upplands väsby hade man sett och fotad dovhjortar med vita kalvar en sensation..
    Jag såg två gånger ett vitt rådjur ej på foto.
    Bäst och ta sig ut i skogen om två dagar blir det kallt samt snöbyar här i dalarna.
    MVH

Kommentera

