Jag undrar..

image

Hur många sådana här jag har egentligen? Jag slänger dem aldrig utan lägger allt som blir över i städskåpet.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag undrar..

  1. Christian skriver:

    Kan vara bra att ha, jag gör likadant! 🙂

  2. Lena Sjöström skriver:

    Ha hahaha, jag oxå… :). Skönt att fler gör samma, om jag inte skulle hitta mina när jag behöver en ( om det nu skulle inträffa!!!)

Kommentera

