Fixar och donar

 

Idag har mamma, Patric och jag varit ut på landet och fixat lite. Vi hade tänkt vara där i ca 2 timmar, det slutade på 5 timmar, så nu är iaf jag helt slut.


Patric studerar ikea-beskrivningen.


Hyllan tar form.


Mamma rensar på tomten.


Jag tror att ljungen försöker ta över, men vi kämpar emot den.


Jag skulle plantera två pioner, det tog över en timme per pion. Här ovan så slänger jag handsken.


De där tre stenarna fick jag upp efter att ha kämpat ett tag.


Jag fightades dessutom med rötter från helvetet. Kändes det som i alla fall. Det var visst ett nav av rötter precis där jag tänkt ställa en pion.

 


Till slut var de på plats.

Nu är det bara resten kvar.
Men först vila och jobb 6 av 7 dagar framöver.

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

