Resa?

I år får jag min 3.0 uppgradering och jag har små planer på att kanske inte vara hemma just det datumet. Tanken var först att jag skulle åka till USA med syster, men det blir inte av pga lite olika anledningar. Så nu sitter jag och tittar på andra alternativ, jag har alltid velat lära mig vågsurfa. (Baywatch var stort när jag var liten.) Efter att ha sökt runt lite på olika sidor så ramlade jag över ucpa som är en helfransk organisation som är till för att vanliga människor ska kunna lära och utveckla sig i olika sporter. Det är en så kallad non-profit organisation och alla resmål har helpension.
Nu är jag helt frälst, de har ju hur mycket som helst jag vill testa!
Det jag drar mig lite för är att åka ensam, det är lite läskigt och jag är ju inte världens mest sociala människa och man sover oftast i 4-bäddsrum.
Men kommer jag över det så funderar jag på att först gå en surfkurs endera här eller här för att sedan åka vidare till andra sidan Frankrike och gå på en mulitsportkurs, se här.

Vi får se. Men det är lockande. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Resa och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

