Gc,

Igår mötte jag en klasskamrat som arbetar på Green Cargo. Han var på väg söderut och jag norrut.
Strax innan Hudik så gjorde jag mig förberedd på att vinka och se glad ut, men hade jag vetat vad jag skulle få se hade jag haft kameran framme.
Först ser jag bara loket och att det är tomt i hytten, men sedan får jag syn på honom.
Han halvligger i värsta pinup-posen på fotsteget ovanför ena bufferten och vinkar glatt med kaffekoppen i ena handen. 😀

Trots försening och annat tjafs så muntrade det upp mig iaf. Och det är lika roligt att tänka på idag. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

