Nu då?

image

Vilket hotell har utsikt mot denna mysiga innergård?

image

Fondväggen på rummet är gul med såna där blommor på.

image

Sängen är bekväm och kudden skön.

Vart är jag? 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Funderingar, Jobb och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Nu då?

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Gävlar, jag är rätt säker på att jag vet, fast jag säger det inte helt rakt ut oCH förstör det roliga för fler… 😉

  2. simonbertilsson skriver:

    Helt klart Scandic Gävle! Får flashbacks till LIA på SJ Lp. 🙂

Kommentera

