Det är inte slut än.

Nu är jag på plats men det kvarstår fortfarande problem med hemresan.
Tar jag första bussen har jag bara 20 minuter på mig att checka in och då får ingen buss vara sen och jag måste hitta på en gång.

I valet och kvalet, ska jag chansa eller åka in dagen innan och boka hotell och missa sista kvällen här? Om det går?

Det är så jäkla surt att den här busstidtabellen inte fanns när jag bokade. Det fungerade med den som var då.

*suckar*

Jag ska fundera lite.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Frankrike, Resa, Stress och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

