Hoppas

Flyget var i tid och för första gången någonsin så kom min väska först på bagagebandet.
Jag var snabb som attan ut och fick tag på en taxi. Han visste inte riktigt vart jag skulle och ringde runt medan vi körde. Efter ett tag, jag vet inte hur länge, så var vi framme och mätaren stod på 36.7 €. Det är inte billigt att åka taxi i Frankrike.
Han fick 37 för jag misstänker att han hade kunnat ta en annan snabbare väg.

image

Så nu hoppas jag bara på att bussen kommer hit också.
Jag såg att vissa stopp trafikeras inte pga lite allt möjligt.
Jag har iaf god tid på mig, 45 minuter enligt tidtabellen och om bussen verkligen kommer och kostar 14€ som jag har läst så går jag bara 7€ back.
Vi får se.
Jag hatar verkligen sånt här. Jag mår illa, skakar och kan inte äta. Ångest och stress är på max-nivån. Lite till och jag bryter ihop.

image

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Frankrike, Funderingar, Resa, Stress och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hoppas

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Ta det lugnt, slappna av och njut av det som komma skall istället, så kommer resan dit lösa sig på vägen! 🙂

Kommentera

