30-år

Ja, enligt personnumret så är jag nu det men känner mig som 25, oftast iaf, ibland känner jag mig som 12, men aldrig äldre än det jag är.

Det är första gången jag reser helt själv och om som ni ser innan lär jag mig den hårda vägen just nu.
Jag missar tyvärr den sista lektionen just pga anslutningar, men hellre det än att bli tvungen att köpa en ny flygbiljett.

Jag ska snart iväg på lektion nummer två av surfen, jag var helt slut efter första och nu har jag lite paltkoma efter lunchen, men förhoppningsvis kommer jag upp på knä innan dagen är slut. 🙂

Havet är grymt mäktigt här och det är visst extra svårt just nu pga stormen som var utanför usa, vågorna därifrån kommer hit nu. Så det är inte perfekt för nybörjare.
Jag klev ur innan lektionen var slut för jag orkade inte mer och vågorna blev bara högre och högre.

Jag tar med mig kameran ner till nästa lektion så det kommer kanske lite bilder senare. Det beror på hur jag ser ut i våtdräkten. 😉

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Frankrike, Resa, Träning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 30-år

  1. Joakim skriver:

    Grattis unga dam, du är säkerligen lika förtjusande som alltid även iförd våtdräkt! 🙂

Kommentera

