Oh la la

Det här är inget för den veke kan jag meddela.
Efter två dagars lektioner är jag verkligen helt slut. Jag har nu i 20 minuter tänk ta mig upp ur sängen för att släcka en irriterande lampa och plocka fram datorn, men jag orkar inte. Som tur är så har vi förmiddagen ledig imorgon, jag känner hur träningsvärken stegrar sig och det är inte säkert att jag ens kan stå imorgon.

Instruktören är bra även om han tittar lite snett på mig ibland för att jag tar så många pauser. Men jag rår inte för att jag har hamnat i en grupp med atleter, de har sjukt bra uthållighet och han är imponerad över deras snabba framsteg.
Jag försöker köra på kvalité och inte kvantitet. 😉
Det är sjukt strömt här och 95% av min energi går åt till att ta mig ut till ett bra djup, så när jag väl ska ställa mig upp räcker inte energin till. Och har jag otur står det någon precis bakom mig när jag vänder brädan för att ta en våg och då är det bara att avbryta. :/ Sedan är det kört, då har jag 0 energi kvar.

Jag kommer att missa sista lektionen på fredag pga flyget, men det är som det är. Det kanske bara är bra med tanke på hur mör jag är redan nu. 😉

Nä, nu ska jag ta mig upp ur sängen och cykla iväg till spar för att leta chips.

Au revoir!

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Resa, Träning och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

