Utcheckad

image

Väntar på att det ska bli dags att gå till bussen. Känns sådär att lämna detta klimat, just nu är det 28 grader med lite lagom svalkande vind. Men jag vill faktiskt hem också, jag saknar min säng och mina grejer. Och när jag väl är hemma så gäller det att fokusera om, det är uppkörning på måndag. *håller tummarna*

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Frankrike, Resa och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Utcheckad

  1. Annica Z skriver:

    Vi hade frost i morse… =P

  2. Joakim skriver:

    Håller tummarna för dig på måndag! 🙂

Kommentera

