Som utlovat! :)

 

Bilder från min 30-årsdag.

Före surfpass nummer 2. (Med Jonas i bakgrunden, det är inte helt lätt att få på sig en tight våtdräkt).

30-år

 

 

Efter surfpass nummer 2. Glad, jättetrött och med en öm fot efter att fenorna på brädan hoppat på den.

30-år

 

Sista passet, (igår), så lyckades jag ta några riktiga vågor även om jag inte stod upp i mer än någon sekund.

Jag lyckades även bryta av en rosa bräda, vilket ska vara nästan omöjligt. Jag skyller på att den redan var försvagad pga en spricka i toppen. (Ej brädan i bild.)
Det jag tror hände var att jag blev överraskad av en våg som bröt precis framför mig, jag dök igenom vågen, det gjorde inte brädan. Jag tror den körde fast sig i botten och sedan så bröt vågen av den.

Men det var visst inte hela världen. När jag kämpade mig upp på land med min då v-formade bräda så hejade min lärare på mig och gjorde en massa bodybilder-poser, (som jag härmade), men de andra lärarna bakom som också hejade uppmuntrande. 😀

 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Frankrike, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Som utlovat! :)

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Tänka sig, jag hade rätt! Du ser lika förtjusande ut som alltid, även iförd våtdräkt! 😉

Kommentera

