30-år

Det blev ett litet firande med de närmsta för ett par helger sedan. Väldigt trivsamt.
De som var med, förutom jag, var mamma, pappa, Patric, mormor och morfar, lillasyster, lillebror och Linnéa, farfar och Diana.
I år blev det köpekaka och köpetårta, jag hade varken ork eller tid precis innan pga jobb att baka något själv den här gången, men jag tror det gick bra ändå. 🙂

Som vanligt när jag själv anordnar något är jag jättedålig på att knäppa kort, så det blev inte så många den här gången. Ovan är iaf så gott som hela familjen.
För er som undrar så är inte hela släkten kutryggiga, soffan är av den sorten att man gärna sjunker ihop ordentligt.

Och här är resten. Diana, farfar och jag. 🙂

Sen fick jag en massa presenter också. Jag är lika glad över allihopa, från chai-te-extraktet som lillasyster gjort själv, vitlöksrivaren som ska förhindra att jag skär fingrarna av mig, till det vackra nyinköpta armbandet och ett underbart guldhalsband som jag ärver från mormor.

För er som är nyfikna så är alla presenterna med i bild här ovan. 🙂

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Vardag och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

