Stilstudie

Jag var ut förra helgen, för första gången på evigheter.
Ni vet hur alkohol gör att man känner sig snyggare men egentligen är det tvärtom?
Jag gjorde en stilstudie, för jag vet att jag känner mig sjukt mycket snyggare med lite innanför västen.

Första bilden, innan utgång. Kände mig hyfsat snygg, lite rund om magen. (För mycket glass och för lite träning.)


Inne på krogen. Mer onykter än så här blev jag inte och jag kände mig ruskigt snygg och tänkte inte alls på magen.
Mobil med blixt gör väl kanske inte de bästa bilderna heller. Men jag är positivt överraskad, jag ser inte så illa ut som jag trodde.

 
Sist, i hissen, på väg upp till lägenheten, klockan är väl runt halv tre skulle jag tro.
Återigen, blixten, inte så snyggt.


Men jag tycker ändå att jag klarade mig ganska bra ändå, jag blev inte snyggare, men jag kan inte påstå att jag tycker att jag blev mycket fulare heller. 🙂
Så nu vågar jag kanske gå ut på krogen igen innan nyår.

Kanske.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Foto, Funderingar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stilstudie

  1. Joakim Ewenson skriver:

    Lika råläcker på alla tre bilderna skulle jag säga! 🙂

Kommentera

