Testar

image

Nu har jag köpt tillräckligt med julklappar till mig själv.

Jag behövde iof nytt schampo och balsam, men det här är inte riktigt Ica-varianterna.
Jag ska testa ett sulfatfritt schampo för första gången, det ska bli spännande. Har även köpt ett litet resekit inför Egyptenresan, det tar så mycket plats med stora flaskor. Sedan är det lite smått och gott, torrschampo, inpackning, hårserum, leave-in och slutligen, det enda som inte är hårrelaterat, ögonmakeup-borttagning.
Med tanke på priset så förväntar jag mig hädanefter att änglarna sjunger lovsånger om mitt hår . 😉

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Testar

  1. Diana skriver:

    Ska du åka till Egypten????

  2. Diana skriver:

    Vilka är det som ska åka och när-var? Jag har inte direkt råd att åka nånstans, men man kan ju alltid kolla.

Kommentera

