Jag tänkte testa

att föra matdagbok på nätet.
Men jag vill inte hålla på och skriva här om min mat varje dag.
Så jag skapade en bisida för mig själv och för de få som vill veta hur och vad jag äter, med start idag.

Det är för min egen skull för att jag ska få en uppfattning om hur mina matvanor ser ut.

Är ni nyfikna så titta här: nsslanmat

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vikt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag tänkte testa

  1. accazblogg skriver:

    När jag åt LCHF hade jag extremt mycket hjälp av MinMat.net, men nu var det väl inte det du var ute efter riktigt. =)

Kommentera

