Wolverinefail.

Igår när jag gick och la mig så hade jag en massa planer på vad jag skulle göra idag. Tvättstugan var bokad, motorvärmaren ställd så att jag skulle kunna åka ut till Birsta och shoppa samt att jag skulle göra klart min uppsats.
Men när jag vaknade var det som om jag var ett dåligt testförsök för att skapa en ny wolverine. Istället för att bli en stark människa med häftiga egenskaper så känns det som om de fyllde kroppen med bly.
Allt känns tungt, kroppen väger ton, huvudet har en molande värk och när jag väl lägger mig ner så skriker kroppen åt mig ”Låt oss ligga kvar!”, ”Vi är helt slut!”.
Så just nu har jag bara tagit tag i tvättstugan, vi får se om jag får något annat gjort också.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

