I stället för

Det ser ju inte ut som om att det blir några barn inom den närmsta framtiden så jag tänkte börja med kattavel istället.
Sådana där fina katter ska ju helst vara inomhus och det passar ju bra hemma hos mig, mina två vanliga bondkatter är ju innekatter.
Jag har inte riktigt bestämt mig för vilken ras jag ska satsa på men jag har en idé om hur jag ska inreda sovrummet för att kunna få det så bra som möjligt för dem.

Jag har tänkt mig något i den här stilen.

Exempel sovrum. 

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

