Apport

Jag har i flera veckor försökt att få katterna att apportera boken jag tappade ner bakom sängen.

image

Sist skickade jag in Knubbis.

image

Det gick sådär.

image

Så det var bara att lägga sig ner på mage och hasa.

image

Till slut hade jag boken i min hand och hasade ut igen.

image

Mission accomplished.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Vardag och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Apport

  1. Joakim skriver:

    Katterna är ganska dåliga som hundar alltså?

    • nsslan skriver:

      Inte bara, ”ganska dåliga”, utan faktiskt helt värdelösa som hundar. De apporterar inte, de kommer inte när jag ropar, de är kräsna när det gäller mat m.m.

Kommentera

