Tänk om..

Jag sitter här och funderar på om ödet är emot mig eller inte. Det är lite smågrejer som stör just nu. En förkylning som kommer olägligt inför en resa, saker som inte fungerar, papper som inte kommer, osv. Små grejer men som blir stora när de är flera.

Nu ska vi snart se om jag får en stor grej också. Läste precis hos polisen.se att någon har backat in i bilar på min gata under natten. Eftersom att jag faktiskt vaknade av ljudet så är det inte helt omöjligt att det är på min parkering. Där mitt i natten trodde jag att det var en granne på fyllan som inte fick igen balkongdörren, för det lät som det.

Tänk om ödet är emot mig och det är min bil som har blivit påbackad? Det skulle vara maximal otur då den inte står i en ände, men man vet ju aldrig.

Om nsslan

Mitt liv i allmänhet.
Det här inlägget postades i Funderingar, Vardag och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

